Feb 25, 2011

nk msuk bln 3 dh??

hmm...cpt je ms b'lalu kan??tup2 nk bln 3 dh...amani dh 5bln dh skang...kejap je rasenye...dhtu,ayh plak dh nk msuk 25 thun...ish2...trase mcm kami ni msih budak2 je lg...budak2 apenye kalo dh siap de baby dorg dh tu...prasan je kan???hehe..;p
.
thun ni byk je dgr kwn2 pregnant...kami ni dh siap de baby dh...tetb rase rndu plak nk pregnant lg...sonok juge kalo dpt tmbh ank lg...ayh pon xkesah kalo nk ade baby lg...ayh mmg suke ade ank ramai2...ank kan penyeri umah tgga...bleh jugak kasik riuh umah kami...dhtu,bleh bg adeq kat amani...ayh pon xsunyi dok umah ngn amani bl ibu g study...tp wat ms ni,ibu kne cptkan wat experiment yg b'kaitan dgn x-rays dl la if mau pregnant lg...dhtu opah amani dh pesan, jgn nk pregnant lg..kasik abeh dl phd...aiyok...cmne nih...
.
nape ek persepsi org gitu??adekah anak ini m'bebankan utk bjaya dlm khidupan???pd kami, ia tidak...bahkan anak tula penambah n memurahkan rezeki kite....syukur sgt setakat mengandungkan amani dl, kami xpenah ade masalah b'kaitan rezeki...trima kasih amani sbb hadir dlm hidup ibu n ayh...kami akn jaga amani dgn baek..xkan sesekali kami sia2 kan amani,k...i'allah...
.
kalo nk pregnant lg,ape mau ckp kat famili ye??hmmm.....mampukah ibu habihkan study nnti?? ya allah,aku mohon petunjuk Mu...bantula hamba Mu...berikan aku kekuatan n keyakinan utk menempuh kehidupan yg akn dtg...berila aku p'tlgn sekiranye m'hadapi masalah....aku n suamiku mahu mnambah zuriat tetapi aku tkut tidak mampu memikul tggjwb yg sptutnye yg sekarang sedia ade...tlg aku bntu aku...aku mahu ianya seiring....semoga semuanye b'jln lncar...amiinnn.....
.
ape2 pon, kami b'serah pdNya..kan ayh??ibu akn cube yg t'baek utk menyiapkan study dgn sedaya upaya di smping m'jg keluarga....i'allah

0 comments:

Post a Comment